Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen en antwoorden.

Mocht uw vraag hier niet tussen staan bel ons dan op (+31) 071 - 88 73 888.

Nee, de prijzen zijn per taxi of taxibusje.

Ja, tijdens de rit zijn alle passagiers verzekerd. Dit geldt zolang u in de taxi zit. Buiten de taxi bent u afhankelijk van u eigen verzekering.

Telefonisch of per email kunt u informeren naar de ritprijs om achteraf niet meer voor verrassingen te staan.

Jazeker, achteraf wordt er een factuur opgesteld van de ritprijs die u binnen 14 dagen kunt overmaken. Hierbij geldt weer dat u dit van te voren moet aangeven bij het reserveren.

Ja, dat is mogelijk. Graag van te voren aangeven bij het reserveren. Voor een betaling met creditcard komt er een toeslag van €1,50 euro bij.

Wanneer u denkt spullen kwijt te zijn in een van onze taxi’s, kunt u telefonisch of per email contact opnemen met de centrale.

Nadat u een reservering hebt gedaan, ontvang u van ons meteen een kopie van uw reservering per email. Vervolgens krijgt u van ons een bevestiging via email/sms/bellen.

Ja, wij beschikken over kinderzitjes. Graag bij het reserveren aangeven.

Nadat u een reservering heeft gedaan voor het ophalen vanaf Schiphol, kunt u na het landen op Schiphol telefonisch contact opnemen met de centrale (voordat u uw bagage ophaalt). De taxi zal binnen 20 minuten op Schiphol zijn. Vanwege de drukte op Schiphol halen wij onze klanten op bij vertrekhal 1, 2 of 3.

Ja, wij beschikken over een eigen centrale die 24 uur bereikbaar is.

Contact

Noordwijk Taxi Centrale
Clemenshof 32
2211 PZ, Noordwijkerhout
(+31) 071 – 88 73 888
(+31) 06 – 19 97 99 97
info@noordwijktaxicentrale.nl